Monday, November 21, 2011


ahaaaaa ! hye readers and haters  
adakah anda enjoy dgn tarikh 20.11.2011 smlm ? Alhamdulillah :)
uhh me ? cm biasa jeww . hixhix

ohhh , smlm aku blaja masak spaghetti . wuuuhuuuuu ;)
so yeah , kira dah pass aa ni nak masak spaghetti ;p 
cm pelik pun ada , aku tk reti masak apa apa pun . even telur pun aku masak cm takut takut je sbb takut minyak memercik en. paling aku proo , ahaah!! megi ;p HARHAR
sokayy , atleast aku dah bole masak spaghetti. 
uhhh , kakak kata nnti dia nak ajar aku masak pasta pulak. hmm , kay sgt teruja ;p

and hari ni , dduk rumah saja melayan kerenah anak anak kecil yg sgt degil plus mengada and kuat menjerit mcm Kota Damansara ni dorng yg punya -,-
aku masukkan baby rayyan dlm buaian and buaikan dia dari pukul 12, punya lama aku buai tp mata dia still terbeliak bulat lagi and aku yg mengantuk. grrrr -,- sekian lama buai , nahhh , tidur jgak baby rayyan gedik tu.

kbyee  

No comments:

Post a Comment