Tuesday, October 18, 2011

Hellowww hunny bunny ;)
so , how ur exam ? kay , tadi sekolah kite exam agama. muehehe
senang ? susah ? tk tahu lah , nak tau susah ke senang tunggu dpat result dari ustazah yea :)
cm biasa lah , bincang , cakap bisik bisik , tnya jawapan . ohh , adatlah budak jawab exam ;p
kay , tadi main bincang jawapan dgn farah , dia pun jawab ahh apa aku tanya , dia ckap ckap then dia buat mulut cm kimekkss , mau aki tak gelak , tp aku still pandai cover kegelakkan aku tu, dia ? ada bunyik sikit tp aku rasa bunyik tu cukup kuat , hihihi

so , korang ada baca status fesbuk aku hari tu en ?
Cant wait for tomorrow. Desa Waterpark  muehehe
cmtu en en en ?

yeahh , MWSSC punya family day. pehhh , sumpah gempak habes weyh. seronok tk terkata. andd saya nmpk comel memakai swimming suit ;p bhahaha. kay , actully aku tknk pakai sbb malu gila, bila mak dgn abah dah mula bkk mulut , apa pun tk bole -,-
kay kay , abaikan , tralalalala

kay , smpai Desa Waterpark , tgk suma dah berkumpul , daftar nama apa suma. 


kay kay , aku tau korang dh pergi tmpat comel ni , saja gedik mengada merenyam nak upload gmbar ni , muehehe









paling besttt , titew naik thunderbolt , hikhik
kay , family mas org first yg beratur tau, ada lah dlm 25 org cmtu , then baru org lain yg bratur , kira cm Family MAS ahh yg menguasai Desa Waterpark.
ada game sikit ahh dkat situ but aku join satu game je ;p
papepun , rumah merah menang tempat kedua kayy , hikhik
habes games baru ahh terjun kolam , muehehe

kay , aku mandi smpai pukul 3 , pehh , kemain tk ingat dunia aku mandi , muka hitam ? demam ? selsema? ahh , tolak tepi , asalkan aku mandi ;p
bila dah salin baju , baru aku menyesal sbb muka aku dah mcm bontot kuali. grrrr

otw balik , abah kata lapar , so , singgah Gulam Mee jap , hekk elehh , lagi brapa minit je smpai rumah en ;p
smpai gulam , acik amek order tu cm tk pahm bahasa, org mintk limau suam ,dia kasi sirap limau , org kata 3 nasi ayam , dia kasi 1 je , mintak mee bandung , tk dpat dpat . lagi dasyat. haha

nak tgk muka aku makin hitam tak ? 
nahhhhhhh , tgk puas puas , jgn mengada nak ejek aku. kay , aku sengaja rotate cmgini , hikhik



No comments:

Post a Comment