Monday, October 24, 2011


Hello world 
wacha doin' ? yeah , now titew tgh cuti , hikhik
cuti cm biasa ah , bngun lmbat , sarapan pukul 12 , grrr , serupa makan tghhari ;p

Seriously , cant wait for this Saturday . muehehe
Jamuan 4Bijak di e@curve.
actually cm byk gila masalah tau. Memula nak makan dkt mekdi , tk jadi then nak makan dkat Popeyes pulak. ada yg plan nak tgk wayang ,ada yg nak main bowling. 
Tapi aku rasa lagi best main bowling even aku tkreti main sekalipun sbb dpat rasa meriah dgn gelak gelak sume tu en? kalau wayang serupa buat hal sndiri doe. 
tp suka hati korang lah , aku kesah apa, janji jadi sudehh ;p
pukul 12 mesti sampai sana and balik pukul 6.
seeeeeeeeeeee , sehari suntuk aku merayap tk lekat dkat rumah. muehehe
sikap excited aku mmg cenggini ;p

and yeahh , aku tak suka org tiru tiru ni , ehh , lantak korang lah ,kalau korang tiru makna nya ayat aku best letteww . hahahahaha#aku perasan ? kesah hapee aku ;p

Malas baca just tekat 'X' dkat sebelah kanan atas korang tu kay ;)
sini muahh sikit :*


No comments:

Post a Comment