Sunday, September 18, 2011

nana :D

hye peoplesssss :)

ohh yeahh , smlm bkk fesbuk , nana buat status kata "tgh layan blog Zulaikha Roslan" :')
ada jgak orgbaca blog aku yg mcm kimekss ni kan ? muehehe

anddddd , dia ada post pasal aku 
nak baca kaaa ?

japp...

ohhhh , so sweet syg :')
ada jgak org yg kesah pasal aku enn , tak sangka nyaaaaa , hikhik

hye guysssss , actually dia musuh utama aku , but now , kite nak jadi kawan ahh weyhh . dia muda setahun dari aku , ohh , terasa tua :(  nvm , kite kawan , watlek sudehhh

dia perna bangkitkan nama aku dkat toilet smks10 , kota damansara.
famous kejap ahh enn , hikhik
dia tulis zulaikha 2 bestari , perampas and bla bla bla blaaa . mana lah aku ingat , benda dah bertahun doee , masa form 2 , now aku dah form 4.
masa aku baca , meleleh air mata doe. berdendam jgak ahh dgn dia.
aku diam diam and diam je. benda gedik je pun , berebut boyf , ohh yeahh , budak perempuan mmg suka main rebut rebut boyf kan ? lumrahhhhhh ;p

dah setahun lebih , aku saja add dia dkat fesbuk , then ttba dia post dkt wall aku , dia tanya aku still marah dkat dia ke , aku kata tak , then start tu ktorng cm okay skit ahh. slalu im , wall , cmmnt gmbar , muehehe

ohh , dia musuh pertama aku dan terakhir , andddd alhamdulillah , aku tkda musuh dah :')
tp klau org lain nak buat aku musuh , nkwtcanoo enn , hihi

hye nana si gedik , thnks pasal blog tu :')

No comments:

Post a Comment