Wednesday, September 14, 2011


hye again beautiful ladies ;)
and yeahh , hari hari seperti biasa , sekolahhhh , sekolahhhh , sekolahhhhh , haihh.
kan best kalau dkt dunia ni tkda sekolah ;p bhahahah , sumpah hura hara doe dunia . semua pakat pakat bengap je en ;p bhahahaha

semalam punya cerita ? err , sumpah aku rasa mcm ajal aku dah smpai dekat dlm class tu jgak.
dgn demam , hidung gatal gatal sbb selsema , hidung buat perangai lagi dgn berdarah , haihhh , rasa nak rotan je hdung ni :/

semalam jgak ada jamuan sikit utk class sivik. aku bwak sandwich je, tk sampai 5 minit pun letak atas meja , dah habes , hukk alohhh , kite baru nak rasa tp tak sempat . tkpaaa , dkt rumah pun bole buat :)
tp aku tak makan byk semalam , asal nak makan je , mesti rasa nak termuntah , ehh gedik betul tekak ni :/

balik sekolah , dlm demam demam ni , keluar pergi curve dgn iqha , muehehehe
tu namanya org sakit tak sedar diri ;p

andddd , school for today ?
hmm , best kot ? ehh , tak best lah . ehh , best jgak lah :) heee
tadi pj ;D err , aku bkn suka sgt pj ni ;p tadi main futsal kejap , kay aku ngaku aku tak reti main futsal. heee
bosan main tu , biakan je geng eela main futsal dgn budak class Cekal , andddd saya bersama geng main bola beracun , ya Allahhh , mcm  tk bole gedik lagi je enn main bola beracun , mueheheh
Zawanah main bola beracun? sumpah nak tercicir taik aku gelakkan dia. bhahahaha

ohh , kay , maybe i should stop mengupdate blog :)
gosok baju nak pergi beraya rumah Cikgu Aminah di block 5 :)
kbyeee

No comments:

Post a Comment