Tuesday, August 2, 2011

untitled

*Di bulan yg mulia ini , alangkah baik nya jika berbaju kurung. hikhik

Sweet Tuesday sygs :)
second Ramadhan :)

Penat tak hari ni? ohh mayy , hari ni sumpah penat gila mak nookk .
balik sekolah ingatkan bole guling guling atas katil kejap , tp takkk :/
tk sempat tukar baju apa suma , mak suruh temankan Danish naik van pergi sekolah sbb dia dah menangis and keraskan badan tknk pergi sekolah. haihh
aku pun temankan je dia pergi sekolah dgn naik van comel tu, bila dah sampai sekolah, dia tknk turun , aku tarik dia , nahhh kauu , dia sedekah penyepak dkat perut, pehhh , pedih sial, dah lah tgh lapooo , hausss , ada jgak yg kena makan dgn aku ni kang. haihh
aku tahan jgak segala apa yg dia sedekah dkat aku tu, aku try tarik dia keluar dari van but kederat dia kuat doe , aku tak larat , so , aku lepaskan je and terpaksa bawak dia balik rumah balik.
bila dah sampai, tau pulak dia turun van! haihhhh

aku tak tau apa nak jadi dgn dia, sejak dia balik dari buat Umrah tu, dia ngis je kalau nak pergi sekolah.
dia kata "abg tgk muka kawan abg suma pelik" pehh , dgr dia ckp mcm tu , meremang bulu roma aku ni . hee

aku tak tau bila dia bole okay dgn suma ni , aku penat dah dgn segala sedekah yg dia bagi dkat aku tu :/
Ya Allah , pulihkan lah Muhammad Danish :)

sch today?
tkda apa yg menarik and tertarik.
just buat lisan , sementara tunggu org buat lisan , cikgu bagi kerja , then dia round satu class and tgk aku dgn Farah salin latihan dlm kertas , then dia kata "ni kembar 2 org ni selalu tk bwak buku"  heee
mana ada selalu, just salah bwak buku je . hee
then masa cikgu takda , sembang benda merapu dgn Farah, gelak mcm org gila , plan nak pergi bazar, letak kepala atas meja , mcm biasalah :)

petang ni?
org sibuk pergi bazar, aku kena pergi tuisyen, class pukul 6 smpai 7 , nasib baik sejam je .
butt , penattttttttttttt :/

No comments:

Post a Comment