Thursday, August 4, 2011


Selamat berpuasa semua :)
welcome to Zulaikha's blog ;

pejam celik pejam celik , dah 3 Ramadhan dah kan, kejap je masa berlalu.
nnti , pejam celik , dah raya pulak,
nnti pejam celik , dah 2012 pulak.
nnti pejam celik , dah genap umur 17 tahun pulak,
nnti pejam celik , dah SPM pulak .

masa tak tunggu kite kan :) 
thats why org kata 'masa itu emas'
heee

pagi tadi pergi sekolah lambat , hikhik
sanggup tunggu abg Hafiz siap pkul 7.15 semata mata nak dia hantar. tknk pergi jln kaki , anjing gila byk ;p
now , dah bkk blog , aku rasa bosan pulak sbb blog aku tak cantik :/
kosong gila en ?
idk nak hias mcm mana lagi dah.
selekeh gila blog aku ni. jealous tgk blog org lain comel comel . blog aku ? comot comot . haihh
aku rasa sapa yg bkk blog aku suma mata jadi juling . 

hmm , nnti aku try lah buat yg tercantik .

No comments:

Post a Comment