Wednesday, August 10, 2011

budak itam jadi mangsa ;p


Assalamualaikum hadirin yg dirahmati sekalian :)
Syukur kepada Allah kerana dgn izinnya Dia , kite sedang berpuasa dan hari ni 10 Ramadhan.
*alohh alimnyaaa . haha

so? apamacam lu punya puasa broo ? lapoo? ehh ehh , tak perna puasa ke derr . 

ala , puasa , biasalah , lapar, dahaga , suma ada.
so, dlm bulan puasa ni, air liur kite jadikan air , taik gigi dijadikan makanan *gelilah pulak ;p hihi

kelmarin dkt sch, aku tak tahan nak shiieeshiee , hikhik
so , ajak Farah pergi toilet , dia tknk , biasalah , dia penat merempit , haha , so , dia kata dia nak tido.
nvm , aku ajak ayuni temankan . balik dari toilet , nmpk 3 budak itam beli makanan and air. byk pulak tu.
aku buat lek je sbb dia bkn islam pun kan. dah sampai depan satu class ni , ada budak laki kata dkat 3 budak itam tu , "blakang blakang, pintu blakang!" 
aku mcm teropocot sikit ahh , then baru aku paham , dorang suruh 3 budak itam tu belikan makanan utk dorang.
pehh , tak malu sial suruh budak itam belikan makanan. Nmpk sgt tak puasa. 
ehh sial lah puihhh

1 comment: