Wednesday, August 10, 2011

Awinn , susah senang kite bersama kan ? ;p


Dear my sweet dolly blogger :)

tuu , tgk gmbar atas tuu, comel tak Zulaikha Roslan berjubah itam ?
bhahah , ouhh yeahh , tau tak nmpk sbb snap atas je , tk nmpk mcm jubah pun kan . hihihi
Actually jubah ni hilang and baru jumpa , rasa rindu nak pakai , kebetulan pakcik pulak ada buat majlis buka puasa utk adik bradik dia dkat Shah Alam , so , di sini saya mengambil kesempatan utk memakainya punnn ;p
yeahh , agak singkat sbb dah berzaman doe jubah ni , last pakai masa balik umrah tahun 2008 . bayangkan betapa lama nya jubah ni tak terusik , so , rasa rindu nak pakai pulak , heee

abaikann , lalalala

hari ni , mcm biasa , siap pergi sekolah then sengih dkat abg hafiz mintak dia hantarkan lagi , hikhik
sampai sekolah , okay , mmg dah sure 100%  Nur Farah Aishah binti Sulaiman tak dtg sekolah , mcm biasalah kan aku ckap , stock kaki ponteng punya org , dlm satu minggu , jgn berangan dia nak dtg 5 hari berderet. dlm kamus hidup dia , dtg sekolah kurang dari 5 hari , haha , kalau 5 hari berderet dia dtg , maybe dia agak rajin sikit ahh ;p

disebabkan dia tak dtg , kau pun mlas nak dduk sorang , so , masuk je class , trus dduk sblah ayuni sbb Fyda tak dtg , haa kauu , tu lagi sorang stock kaki ponteng punya org. Dia dah bagi pesanan siap siap dah , dia tkkan dtg bulan puasa ni , lepas raya baru dia dtg , haha. 
aku bosan , aku nk tidur kejap , baru nak letak kepala , jeng jeng jengg , cikgu dgn muka berseri seri di pagi yg cerah masuk dlm class , haihh . so , bkk mata sebesar 50 sen balik utk blajar . hee
bila waktu akhir , sumpah kau rasa nak tidooo sgt sgt , mata nak jadi sepet mcm org jepun dah :/
so , try lelapkan mata tp tk bole , okay , maybe dia suruh aku blajar and tak bagi aku tidur , haihh mata aku nii , nakal nyaa . hikhik

tadi balik sekolah , hujan turun bkn main cantik lagi.
baru nak redah , dah hujan , sokayyy , aku simpan jam comel aku dlm poket and kite redahh jeee ;p
sampai jejantas , tanya awin , nak redah or stay je . dia kata redah , okay , mengambil kesempatan utk main hujan , teringat zaman kehingusan ;p bhahah

dah nk smpai rumah , awin tanya aku nak ikut jalan mana . jalan rumah aku or apa. so aku cm kesian dgn dia , aku teman dia redah hujan kejap , then dia keluarkan ayat comel pulak dahh
"susah senang kite bersama"*sambil gelak ;p alooo , shooo shweeettt ;p
tgh hujan kau buat lawak skema pulak , hahaha

now, dah sampai rumah , pening kepala pulak sbb kena hujan tadi :/ 
mintak mintak lah tk demam , nnti demam takut tak bole puasa pulak . haihh



No comments:

Post a Comment