Friday, July 15, 2011

today ♥

hello Friday ;D

yeahh , jumaat pemburu segala hari :)
mcm biasa pagi tadi pergi sekolah sorng sorng mcm org bodo -..-
jalan depan surau smbil berangan and tak perasan ada anjing gila tepi tu , bila lalu tepi anjing gila tu , dia sergah aku . haaaa , tanjat boboy :(  aku pn jerit lah . hikhik buat malu je ;p
actually anjing gila tu nak serang aku but maybe dia terkejut aku menjerit and dia terus lari. haha

bila dah malu sbb menjerit, pehhh , tknk pandang belakang lansung sbb malu takut org tgk ;p
sampai sekolah , haaaa kauu , baru rasa selamat :)

dlm class rasa mcm bosan je sbb ingat kan Farah tak dtg. dlm otak dok pk nak rehat dgn sapa sbb..
yolaaa , kite budak tak hot, mana ramai kawan :(
bila otak tgh dok pk pasal masalah negara tu, haaaa , tu dia Farah dah maiiiii :D
dia dtg lambat then kena tahan and kena suruh sembahyang dhuha. haha

seni muncul kembaliiiii , subject yg buat aku rasa nak terjun bangunan walaupun aku suka subject tu sbb aku tak reti melukis lah gila meroyan . haihhh
hari ni , cikgu suruh lukis tangan sendiri , kau gilaaa , lukis sebijik pemadam pun aku bengap lagi , ni kan pulak nak lukis tangan . haihhhh

demi seni tersyg , lukis jgak lah , whoaaa , jadi sikitlah , hikhik
then Farah mintak tlg buatkan utk dia , aku pun main buat jelah , 
bila hantar , dia punya lukisan kena puji , aku punya cikgu kata "ibu jari tu mcm pelik sikit , padam sikit ye"
waaaaa , apa cerrrr ni ? dia punya kena puji pdhl aku yg buat , hahah

bila balik , mandi apa suma , then naik moto dgn Farah pergi kedai , ehh ehh , rempit sikitttt ;p
keluar rumah pukul 1 , balik pukul 2 , tgk phone , 3 msscll dari kakak . dia suruh balik , haha
adik baik weyhhh , ikut ahh cakap kakak ;p

ohh , i think i should off . hikhik . kbye ;D

No comments:

Post a Comment