Saturday, July 16, 2011

Hidup membujang ;p


hello my pretty ;D

ouhh yeahh , hari ni hari koko kan dkat sekolah . mcm biasa , korang tkkan nmpk muka Nor Zulaikha Roslan ni dkat sekolah kalau ada aktiviti aktiviti mcm tu . heeee

and yeahhh , hari ni tinggal aku tiga bradik je dkat rumah . mak abah balik kmpng and dorng bawak my sister and my brother. confused sapa yg adik bongsu ni , aku ke dorng . kenapa aku kena tinggal padhl aku lah adik bongsu . hee , nvm , aku yg nak tinggal sbb dkat kmpng tk ramai sedara yg balik , so tkda kawan nak gosip gosip ;p hikihk

bila mak tkda , whoaa , hndphone sentiasa di tangan . heee
bila kakak guna lappy , aku guna phone lah utk onl ;p hikhik
cakap dgn kakak pun jerit jrit mcm dia jauh berbatu batu , padhl depan muka je , saja nk bikin gempak sikit rumah ni ;p

actually dah berjam jam dah tgh update benda alah ni but biasalah kalau ada kakak , tk bole lah biakan dia sorng je masak , kena tlg sikit sikit , pdhl masak sardin je sbb tkda sapa nak makan sgt pun .
masak sardin pun cukup cukup 3 ekor , haha , elok lah sorng satu , jimat skit ;p
lagi pn lepas ni abg Hafiz balik, dia bkn makan sgt pun.
lepas mak gerak pukul 8 tadi , ktorng dok onl onl , tgk tv , and mulut mengomel kata lapooo lapoo.
ajak kakak masak maggie , dia taknak , haram jadah betul , aku lapooo tau tak. 
makan jelah cekodok durian yg mak buat pagi tadi, haihh , nasib badan :/

tkpa , lagipun nak tunggu pukul 12 , nak order Padappappaaaa I'm Lovin' It!
heeee, mak pun ada bagi duit belanja 50 hinggit , apa lagi , call lah makanan M tu , hikhik
masa amik benda alah M yg org hantar tu pun , buat muka tak malu je amik sbb tak mandi lagi ;p

and now , dah pukul 2.30, aku dgn kakak still tak mandi lagi , jgn byk bunyik lah kalau korang lalu depan rumah aku ada bau masam , haha




No comments:

Post a Comment