Sunday, July 31, 2011

Dear A A

*gi mati ahh muka aku mcm kimek pun, ehh sial lah puihh !

Dear A A, aku tahu kau marah dkat ktorng, kau marah gila babeng sial lah kan?
yeahh aku tahu weyh, but kitorng trus terang dgn kau bkn apa pun , just taknk org lain benci dkat kau, biar kau buat mcm tu dkat ktorng je , ktorng tak kesah. 
jauh berbatu gila hati ktorng terdetik nak bermusuh dgn kau lepas ktorng terus trang pasal benda tu.
yee , aku tau kau terkilan , ktorng syg kau doe.

aku tau dlm ktorng berlima , kau paling tak suka dgn aku dah en skrng? yee aku tau, tk payah nak geleng geleng kepala, nak berkerut dahi apa suma .
kau ada tanya Fyda kan , dlm ktorng berlima , sapa paling over kutuk kau. Fyda kata tkda sapa yg kutuk.
but aku tahu, dlm hati kau, dlm minda kau, dlm diri kau, mesti kau ckap aku yg paling over kutuk pasal kau kan.
yeahh , aku tahu aku paling byk kuat mengutuk , paling kuat tiru gaya org , sbb tu kau pk aku yg over gila kutuk kau en? 
fikiran kau meleset jauh sekali derr , tkda sapa pun kutuk kau. percayalah.
and skrng , aku terasa gila dgn perangai kau yg nmpk sgt kau mcm benci aku doe.
Farah ckp dgn kau, kau okay je , bila aku ckap dgn kau, kau buat muka mcm tk suka. muka malas nak layan. tkpalah weyh, suka hati kau nak buat apa pun , yg penting , aku nak kau tahu. bkn aku yg paling over kutuk kau.
aku bkn jenis kawan makan kawan lah. 

kau tgk muka aku mcm sial dkat atas tu, ada ke mcm muka kawan makan kawan? aku makan nasi doee ;p
aku nak kite macam dulu , gelak keras keras perut apa suma smpai keluar air mata, muka merah merah.
aku syg kau doe A A. aku syg suma kawan aku. 
sapa kata aku tak syg kawan ? org sewel mana kata aku mcm tu? bak datang bia aku korek hidung dia dgn pencil sedalam dalamnya sampai patah pencil tu, bia si sewel tu tak bole korek hidung dah.


No comments:

Post a Comment