Tuesday, June 7, 2011

kedegilan :/


Dear blogger :)
rasa dah lama tak gerakkan jari ny dekat keyboard utk mengupdate blog kan ..
yeahh , actually smlm dah update , saja nak bikin ayat gempak. hihi

ohh , how my cerpen yang aku gedik gedik nak buat tu?
haha , yeahh , baru siap 6 muka surat.
woooo , byknyaaaaa.
hihihi , jgn nak membongak , 6 muka surat byk kejadah nya weyh.

seriously, otak dah kosong gila. tkda idea lansung nak buatt cerpen. and aku baca balik pn mcm..
alahaiii , ny ke usaha aku? ny ke idea aku? ny ke yg aku try buat selama 2 minggu ny?

and terpk sejenak. waahhhh , ayat aku, hikhik
okay , seious kay.
aku terpk, hebatnya otak Ain Maisarah tu buat novel byk byk.
waaaa , nak jadi mcm dy , nak jadi mcm dy :D

actually , hati dah berkobar kobar nak buat cerpen tu and klau bole  nak siapkan and bukak skolah ny trus hantar je , tk payah nak tunggu 30 ogos ke hape ke.
tp bila bkk je lptp, tangan gedik nak bkk fb kejap.
dlm hati kata , "kejap jelah bkk fb and update blog, nak siapkan cerpen ny jgk"
hihi , yeahh , hati hanya mampu berkata , tp apakan daya , saya mmg degil tahap max.
hihi

dah terlajak berfesbuk bagai tk sedar diri. nahhhhh , cerpen ke mana , aku ke mana.
seeeee , mcm ny nak menang ? harapan weyh :/



No comments:

Post a Comment