Tuesday, June 7, 2011

ayat famous ;D


hye again pretty blogger :)

Dah lunch? yeahhh , for sure dah kan ? aku je tak lunch lagi sbb merajuk dgn mak :/
hikhik ., gedik je . hihi

today kite gosip nak tk ?
jum jum . hihihi

lets start :D
hihi

lelaki senang gila mintak couple dgn perempuan kan ?
baru im sekejap dkt fesbuk , dah mintak num phone .
ayat dorang ..
"nak num phone"
"ada num phone tak ?"
"bole i nak num phone u ? "
waaaa , aku dah biasa gila dgr ayat gedik mcm ny.

tk pun dorng kata ..
"u ada bf?"
"ehh , bf u tak marah ke i chat dgn u ny ?"
"u single ke ny ?"
ayat famous ny weyh.

tk pun , tak mintak num phone pun , im adalah dlm brapa kerat je . then trus mintak couple.
senang gila lelaki en.

aku dah byk kali kena, suma ayat sama je . taw taw je dy dah panggil syg , merepek apa kau brotherrr ..
kau pk org nak ke couple dgn org yg tk kenal ?

klau aku pun aku tk nak even dah 6 7 org mintk couple , bkn nak bajet hot ke hape.
pk lah , org baru single , kau main bantai je mintk couple, sedih tak habes lagi kau dah serbu tk pakai helmet. 

okay . aku rasa pun aku tknk couple buat masa ny , aku nak happy happy , aku nak best best , aku nak gedk gedik dulu..
hihi , new life baby :D
*suara gedik ;p hikhik

No comments:

Post a Comment