Thursday, April 7, 2011

happy birthday

  

yeahhhhhh , ini kan budak gedik pertama saya :)
tersangat lah gedik bagi saya ;)

2 April hari tu birthday budak gedik ny and saya wish kat dy agak lewat sbb tertidur awal and terbangun lambat , sorry sayang ;) eh eh , birthday kita dekat dekat je kan , kau 2 April , sedangkan saya 31 Mac .ok ok , saya lagi tua *ecece , geli je aku dengar ;P

yeahhhhh , pada hari berkenaan , dy mengadu kat saya yg ini birthday yg paling tak best bagi dy .
dy kate kwn kwn dy tak celebrate pun birthday sedangkan dy celebrate birthday kwn kwn dy .
alalalala , sedih nye . Sayang , if kau kt KD , kite bole celebrate sama sama kan , tp kau jauh gila , Penang , mana aku nk sampai doe .

sorry again yea sbb takde hadiah nk bagi kau , takpe takpe , t aku balik dari Bandung , aku beli kan kau hadiah BAIK PUNYA . ok ?

errrrrrr , sebenarnya birthday kau dah lama lepas kan ? haishhh  sorry syg , aku sibuk melayan perasaan *ecece , geli je aku dengar ;P

tapi tapi , kau dah happy balik kan ? untunglah ade kasih sayang . 
:)

ok , its toooooooooo late kan ? sorry sorry sorry :)
hmmm , sat sat , terasa nk nyanyi lagu Happy Birthday utk kau lah ..
dengar yaaaa , ehem ehem ..

   
                          

yeahhhhhh , sedap tak ;P

lagi sekali nk wish .

HAPPY BIRTHDAY SITI NOORSHAFIKAH BINTI ROSLI !!


No comments:

Post a Comment