Friday, January 14, 2011

dia gedik saya :-)

actually cite la berkurun da tp rse cm nk post plak :-)
tak la berhabuk sgt cite nye , sabtu lepas je pun .

bismillah dulu la weyh

ehem ehem 

pada satu hening malam , phone saya berdering lagu OMG nyanyian 
Will I Am dan Usher
nom yg tak dikenali call saya , lepas angkat je ade suara lembut di talian 
*budak sastera la weyh :D

"hello , ny zulaikha ea , hmm , ny syafiqah ny , kau bole kua tak? g kedai ke ,
 mcd ke , bole ?

ohhhh , kawan sehidup semati saya yg call rupenye :-D
mmg senyum sampai ke telinga la weyh

pk pk dlm 4 5 saat , then kate la ok

dy kua kereta , salam salam n cm nk peluk tp malu :-P
pastu lepak kt kedai minum-minum , isap rokok  2 3 batang *peh ,mmg tak la kan , hehe

dduk minum-minum , sembang-sembang , mmg seronok la weyh da 3 taun xjumpa kot , 
kira lepas rindu la ny
cite-cite pasal boy :-P pasal skola , n bla bla bla
n ade satu cite yg dy cite kt aku sampai mate dy kaca la weyh
masalah family dy

aku denga pun cm nk meleleh gk la cz kwn aku cmtu an
sorry la eika , aku xley wt pe doe cz aku pun bkn la bagos sgt

ok ok , lupa kan cite tu

ade cite lagi HOT

syafikah nk turun KL Mac ny
*mengikut perancangan la :D

ok ok , lupa kan tu jugak

adebenda lagi HOT ny

siti norshafikah rosli , I MISS U LA GEDIK 

No comments:

Post a Comment