Tuesday, July 3, 2012


Assalamualaikum warga blog yg dirahmati lagi dikasihi Allah :)

heeuwhhhh ! *kesat peluh*  I just got back from sch . Gila penat lah doe. Act kite demam tp mak abah tktau. Biasalah , tknk menyusahkan mak abah. Kite kan anak solehah :'} Cehhhcehh , nmpk sgt minah propa -,,-
Tp tadi dkat sch ada lah fening fening lalat sikit. rasa nak tumbang tp gagahkan diri jugak demi ilmu yg ingin di timba. Bagi aku , biarlah sakit mana pun aku , asalkan aku dpat jugak ilmu yg berkat apatah lagi dari guru guru. Cehhhh , ni lagi propa ! hahaha
Nasib baik hari ni tkda byk subject sgt. Sbb tu aku syg hari SELASA walaupun ada PJ  :* Bkn tkda semangat kesukanan or lembik , tp aku lagi suka duduk bersila tgk kawan lain main. Gelak gelak sbb jadi penonton lagi best dari bermain. kehkehkeh

Nothing happen today , cuma biasalah , buat itu ini , salin nota berjela jela , buat soalan sastera smbil gelak gelak dgn malaun class 5 Bijak. and yeahh , aku rasa aku belum cukup bersedia utk SPM  
 D':


1 comment:

  1. semoga cepat sembuh ye. btw, done follow ur blog. singgah blog akak ok =)

    ReplyDelete