Friday, June 29, 2012

Me again , trolololoololo :*

Alhamdulillah dgn jayanya aku dah pun menyiapkan kerja kursus aku yg serabut tuh. Puas hati ke tak tolak tepi , asalkan aku siap and lepas bala dah. Fuhhhhh , legaaaaa ~

Seminggu ktrng tekun gila babeng buat kerja tuh , lepak RFM warna kasut dgn Iqbal , Eena , Timun , Awin.
Masuk class esoknya pulak suma tekun buat kerja kursus smpai pujuk cikgu lain spya tk payah belajar sbb nak siapkan kerja nih. Kalau tk siap mmg seko seko kena pancung dgn cikgu Mahizah. 
Buat kasut dkat rumah afiq , nahhhh gambar..

Lukis kasut sendiri dkat kaki Awin.

Tekun kemain




Sekian lama berpeluh ketiak nak siapkan sepasang kasut dgn folio bagai , akhirnyaaaaa...


Saya sedar kasut saya comot , apakan daya , saya bukan reti mewarna dan melukis :(

esoknya di sekolah , tiba hari utk hantar segala beban dkat cikgu Mahizah..



ayuni , farah , awin , ME , Teah


uhhh , comel nya -,- kehkeh

Pehhh , kasut udah hantar dkat cikgu , sumpah rindu doe nak tgk kasut aku tuh , cara krng kelam kabut nak siapkan kerja nih , ada yg pening kepala nak sipkan benda nih , mengamuk sana sini. phewww , nak ngis rasanya :')



No comments:

Post a Comment