Saturday, May 19, 2012



Assalamualaikum warga blog , warga Malaysia serta warga emas yg di sayangi lagi dikasihi. Dengan adanya saya yg sedang terbongkang di hadapan skrin laptop milik kakak saya ini adalah kerana ingin update blog. 

Mutakhir ini , saya jarang sekali mengupdate blog kesayangan hamba ini oleh kerana keadaan yg agak jealous dgn saya sbb saya sedang menghadapi peperiksaan pertengahan tahun yg cukup membuatkan saya begitu sebak mcm kena tembak oleh seorang bapak yg sedang pegang kapak lalu ketawa terbahak bahak smpai terkeluar kahak.

Phewwwwwwwwwwwwww , skema nya ayat kite. Bole jadi pembaca berita tak ? Kehkehkeh
Sorry guys , im just an ordinary girl yg ingin melepaskan bosan yg tk dpt dibendung lagi dah nih. 
Abah , tknk bawak kite pegi jenjalan ke ? :| 
Kite dah bosan sgt tahap to da max dah nih !
Lagipun aku masih lagi kabur kabur sbb exam math semalam -,-

Isnin pulak udah exam seni paper 2 dgn perdagangan paper 2. Haihhh , terkencing lah aku nak melukis melakar bagai. 3 jam tuh ! 
Tu belum nak tgk paper perdagangan lagi tuh .. Semalam study sikit sikit , hurmm , adalah jugak yg masuk. Alhamdulillah :D

Tapi aku rasa dah cukup penat dah nih. Bole tk nak keluarkan kejam otak nih dari kepala ? Nak kasi cuci sikit , biar bersih and luas. Senang ilmu nak masuk. Can aa ? Puhhlishhh :|

Haihh , wish me luck guys :')


No comments:

Post a Comment