Thursday, April 26, 2012


Holaa gaizz. Holaa my awesome followers. and Assalamualaikum silent readerssssss :*

Bila dah puas ngis , mata mula berat. Mata berat maksudnya mengantuk. Bila dah mengantuk , udah nak tido pulak. Bila dah tido , udah tk sedo diri ler pulak. Bila tk sedar diri , lnsung lupa janji aku nak keluar petang sat gi. Muehehe

Ulalaaaa ~ aku ada sebut pasal menangis ea tadi ? YEKE ? ngehngeh
jyeahh , actually aku baru je memurahkan air mata aku utk sorng laki. Choiii , imma stupid girl in d world brooo. 

Goshhhh , benda dah setahun jadi , idk why , Hamizah cerita pasal "dia" aku dah ngis dah tadi. Afiq bawak blackbeghiii dia pegi sch and tunjuk gmbar that guy tu pun dah meleleh smpai dia rasa bersalah. How stupid i am . 

Afiq dduk sebelah aku time Seni. Cerita itu ini blablabla , pappppp , dia tunjuk gmbar tu. Nahhhh , meleleh air mata T_T  
Dia cm tergamam aku ngis. And aku lagi terkejut kenapa aku ngis. hahaha  Berlaku dlm sekelip mata tnpa aku sedar. Seriously doeee. Sumpah muka Afiq dah serba salah gila. hahaha  Dia ckap , benda skrng air mata aku mahal . Membazir buang air mata cenggitu. Dia ada kata jugak , aku akan dpat org lagi better sbb "perempuan yg baik utk laki yg baik" . But , baikkah aku ?! 

Aku tk pernah syg kan laki mcm aku syg dia smpai aku tk bole terima mana mana org dlm hidup aku dah. 
Sumpah ! but.... grrr , stop it lah Zulaikha. Masing masing dah ada kehidupan sendiri kot. Perjalanan masih panjang.......  InsyaAllah , aku akan jumpa laki yg lebih baik bila aku dah habes belajar or kerja nanti :')




No comments:

Post a Comment