Monday, April 2, 2012


Holaa again guys. Ingat saya lagi tak ? Mungkin anda tk ingat saya jka anda menghidap penyakit alzheimer. maybe..

uhh yar , semalam baru balik dari seminar Focus A yg teramat awesome plus fuyooooo !
Byk ilmu yg aku dpt dkat seminar smlm. Mmg dah penuh folder dlm otak aku ni. Mintak mintak tak terdelete semua folder dlm otak nih. I wish ! hehehe

Mmg kejang habes bila Eswaran ajar ! Surish tu ajar ? hurmm , best jugak cuma ada sikit ngntuk aa. sejuk pulak tuh! Naik beku aku pnya jari. Nak tulis pun susah. Acanoo tu ? Byangkan punya sejuk dewan tu. haaaaaaa

Tak sure smlm brapa bas dari Smks 10 , yg pasti nya..... 
Eswaran syg dgn budak KD bhaiii. 
and....
dewan UM budak KD conquer doee. ghahahahah
Hebat tak hebat jugak lah budak Kd ni kan. 

breakfast dia kasi kuih lapis dgn karipap and air kotak. Karipap dia kau bole gincang and dpat dgr bunyi inti dia. Apeke sikit ?

Lunch makan A&W. Tak kenyang sgt sbb burger tk sodapp ! -,,-

Minum petang dpat Karipap yg sama dgn donut besar penutup deodorant kau. Apeke kecik ? Air kotak biasalah , mmg sedap mcm kau beli dkat kedai mamak dpan rumah aku nih. 

anddd , tkda gmbar pun sbb tk bawak camera. Kau tgk jelah gmbar betina yg tak reti nak tutp aurat dkat atas tuh. hahaha



No comments:

Post a Comment