Monday, April 23, 2012

Hello gorgeous !

Long time no see me aa ? Well , imma SPM candidate maaa. Mmg aa cenggini. Makin malas nak update blog dan makin rajin baca buku. Errr , makin rajin ? hurmm , i dont think so --' muehehe

Well people ! 1 April yg lalu. Dulu......... *buat bulat mcm eswaran* hahaha
jyeahh , even dah lama plus agak lapuk , still nak cerita . Sbb ? Hoi , ni blog kite , suka hati kite ler nak cerita masa bila pun. Ada mak jemah kesah ? -,,-

Kay , 1 April bersamaan "april fool" lahanat tu. Kite ke UM utk seminar FOCUS A. Wuuuuu , focus keh ? ngehngeh..
Btw , i love Eswaran "rogol". hahahahha
yeahh , Eswaran suka sebut rogol , babi , bodoh. Even mencarut apa suma , ilmu masuk bhaii. Sumpah faham apa dia ajar. Karangan aku pun makin kedebommmm ! cehhh , acah acah -,- hahaha
Paling penting , dia syg budak Smks 10 , KD. Kau ado ? trlalalalala --,

Lawan sorak dgn budak sch lain , dah kompem kompem ler budak sch kite pling riuh soraknya. Wuuuuu , bangga jugak lah nih :p

But tu masa first seminar. Ada Eswaran yg buat kite gelak tk henti henti , merapu meraban apa suma. 
Second Seminar 15 April klau tk silap. At first cm excited gila nih nak pegi sbb nak dgr Eswaran mengajar lagi. Last last  , HAMPEH. Eswaran tk dpat masuk class sbb sakit tekak. Ganti cikgu lain. Gila mengantuk. But still mampu tahan. Aku jegil mata aku bagai nak rak , aku cubit mata aku mcm cubit anak nakal. Nahhh , nasil baik tk tertidur. 

Balik tu pulak , kena panjat tembok sch sbb pagar kunci. Sumpah nampak cm budak lari dr sch doee. Habes lengan aku merah. Terkangkang tk payah ckap lah. Panjat apa klau tk kangkang .
Like seriously , aku nak Eswaran dtg sch aku lagi doe ! I wish *___*

Some picture in UM..








No comments:

Post a Comment