Wednesday, April 11, 2012



Assalamualaikum warga kota serta warga bumi sekalian :)

uhuuuuu , its Wednesday ! Cuti umum yg telah diketahui umum . Legaa betuii rasanya bila dapat cuti. Cehhhh , cakap mcm sch tk kasi cuti setahun. ngehngehngeh

Ahaa ! Tadi ada rasa tk sikit gegaran ? Apakah ? Dgr berita kata Acheh gempa bumi and bakal tsunami , so , beware sapa yg tgh nak plan pegi mana mana pantai dlm masa terdekat ni sbb tsunami bole dtg bila bila masa jaa. ohh , tu just berdasarkan info yg aku dpat lah. Aku sendiri pun tk tau sbb aku bkn pengkaji iklim or what.
Mula mula kak Inaz rasa gegar nya , pastu dia tanya aku. Aku pun cm.. "haaa ? Apa kau merepek ni gila ?"
Pastu kak farah dari blik tanya benda sama. Aku tk rasa apa pun sbb aku baring meniarap. Ada jugak rasa tp aku ingatkan just badan bergerak sbb jantung aku jee.  Tgk Fesbuk , ramai pulak yg ckap cenggitu. Haaa , betullah apa yg ktrng rasa tu. Ktrng siap letak airdlm gelas , nak tgk air bergerak ke tak. hihi

Apakah ini tanda kiamat makin hampir dgn kite ? Allah je yg tahu :)








No comments:

Post a Comment