Saturday, March 17, 2012


Pagi semuaaaaa ...

jyeahh , di pagi yg mulia lagi rahmat nih , aku keseorangan di rumah. DAN menjadi babysitter sekali lagi utk menjaga Umairah. Fuhhhh , nasib baik Umairah sorang je yg aku kena jaga. Buatnya Rayyan pun aku kena jaga, mau putus segala urat aku nih. Tak larat aku nak jaga dia sorang sorang. Now , aku baru je tidurkan Umairah. Ngehngeh... Kau dduk dgn aku kena diam diam ! Tidur je tau ! :D

Uhh yarr , hari ni sorng sorng di rumah sbb mak abah balik kampung , kak inaz kerja , kak farah teman opah dkat rawang , abg hafiz kerja, afiq ? memerap dlm bilik. so kira aku sorng je lah dlm rumah nih. muehehe

Maigaddddddd , im super bored right now. what to do ? online sepanjang dorng takda ? Gila kau ! Study HARUS dan WAJIB. 
heeuwwwwwhhhh --'


No comments:

Post a Comment