Monday, March 5, 2012


Hello , hye , yuhuuuu , hola and Assalamualaikum ;)

jyeahh , me again. Maigaddddd , aku mkin malas nak update blog. Tak mcm sebelum sebelum nih yg rajin kemain lagi. Biasalahhh , bila umur dah meningkat , mcm mcm jenis sifar kemalasan ada dlm diri kite. Begitu juga saya :')  mueheheh

So , marilah kite mulakan sesi mendengar cerita saya yg cm haremm nih -,-
uhh yar , sabtu lepas kena pegi sch. Kelas ganti. choiii , malas nya --' tulah hari utk aku basuh kasut , bngun lewat , tgk tv lebih masa dan sewaktu dgn nya. Tapi yelahh , memandangkan aku ada sifat rajin , maka muncullah muka aku yg agak comel nih dkat sekolah. WHAT ? comel ke ?! Sila muntah darah ye -,,-
Tapi cm biasa aa , plan dgn Farah nak dtg sch hari Sabtu , dan sememangnya...... FARAH SEMBANG KENCANG SERUPA ITU MAS JOKO KUTIP BUAH BACANG !
puiiiii , cakap kemain lagi 'yeeeeeee , aku dtg'  malam dpat msg "ika , aku tk dtg tau esok , malas lahh " haihhhh , ni bole buat gaduh nih. *lipat lengan baju*
Biaq pi dkat dia aa tk pi sch pun , kami pi jgak , nak blajaq. ngehngeh
Sampai sch , brapa kerat je yg dtg. Mmg bosan tahap cipenzi jgak lah kan . Lpas rehat yg laki main carrom smbil disaksikan Cikgu Rodzi yg cm singa tu. dan girls ? bergambar lah. mmuehehe
balik sch aku rasa cm nak hantok kepala dkat dinding. Penat gila ! pdhal cm tk biasa je balik sch -,-

 March , uhh nak dkat dah birthday aku --' tiada kena mengena. bhahhaa
hari ni bersamaan 5 march , hiiewwwhh ! Exam bermulaaaaaa :|
grrr , BM td aku tk paham . Kau tanya budak class aku , mmg 101% kata tak faham soalan rumusan. Maigaddddd , harap harap tk gagal. *__*

Esok pulak exam agama and science. upssss , plus sivik. Perlu sebenarnya ada SIVIK --'
Kau tgk lah esok exam mmg kena study habes. Aku tak rasa aku sempat study sbb pukul 5.30 nnti dah gerak pgi tuition and balik cm biasa pukul 10. Balik tkkan nak trus tido je , kena makan dulu , tgk tv dulu. Acanooo tu --' Tak payah tgk tv pun tkpa sebenarnya. muehehe

So guysssssss , wish me luck utk exam nih.
And rakan seperjuanganku yg exam ....
Study hard , dont be jahat , dizis my nasihat :*

kbyee




No comments:

Post a Comment