Thursday, February 9, 2012


Assalamualaikum kum kum kum. choiiii , seram nyehhh. hewww.

Goshhhhh , lama nya tk update blog kesayangan hamba ni :* 
kite windu awackzz tawuu. grrrr , gedik much ! tralalalala ~

btw , kite baru je baik dari demam. uhukzzzz  
Masa demam , kite rasa cm hujung hujung nyawa je yelah sbb dah lama tk demam -,- hahaha
Bila umur dah makin meningkat ni , makin jarang pulak demam. Nak mulakan operasi memonteng pun susah --'  uishh , pnteng ? ngehngeh jgn salah paham derr , aku tk penah pnteng sekolah tau ! mak kite marah ! Nnti kena hambat dgn penyapu sia sia je. bhahahah

dah jauh sgt dah melalut  ni -,,-
kay , khamis last week aku tk dtg sekolah and aku suruh Farah jgn dtg jugak. hahahaha
kata gang en, muehehe 
Act , tkda lah paksa , dia dgn rela hati. 
Bila dtg sekolah Jumaat , semua kata ktrng ponteng sesama lepak memana. Acik lu ! ktrng dduk rumah je lah.

Masa aku demam , abah yg jaga kite :')
abah picit picit kaki kite ,sanggup pegi giant beli roti sosej tu sbb aku tkda selera lnsung nak makan.
Dia tanya mcm mcm , nak mkn kfc ke , mekdi ke , pizza ke. 
Gila kau tknk ! NAk aaaaa ! Tapi apakan daya. masa tu aku demam , hidang apa pun depan mata aku , semua aku rasa cm nak muntah.
Taapi masa abah picit picit kite ,dpat rasa cara dia tenung aku , aura picit dia menyerap dkat dlm hati. Dpat rasa betapa syg nya dia dkat aku :') Sumpah ! 
Esoknya abah pulak demam . siannnnn abah jaga kite smpai dia pun demam :'}

Btw , i love my abah and thanks sbb jaga ika demam. Me love u like..... urghhhh , tk dpat dikatakan :')

No comments:

Post a Comment