Saturday, December 31, 2011


Me again ! holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 
Adakah anda bosan melihat karangan saya yg mmg bangang ni  ? good. Just gerakkan mouse korang smpai ke tanda X di atas. Tkpaaa , kite tak kecik hati pun . Kite okay jewww . Kenyit mata sikit ;)  hehe

Maigadddddddddddd , Next year kite dah masuk ke tahun 2012 ler. ehhh , mimpi ke ni ?#sepak sepak muka#
halahhhhh , lagi brapa jam je pun nak 2012.  hahaha elehhh mesti ramai ada dkat curve blablabla. nak tgk countdown ler katakan. nak tgk bunga apa cantik depan mata. Nak tgk artis nyanyi blablalba.
Kite di rumah ? watlek watpis sudaa. dkat rumah bknya tkda TV nak tgk. Bunga api ? India , melayu, cina suma pun ada duk main bunga api besar tu jgak -,-

ohh yar , sebut pasal new year. cehhh , semua pakat tanam azam nih. HAHA  ehh  , jgn ler gelak sakan , aku pun ada azam jgak. Apa pelik sgt ke org ada azam baru ni ? org bongok je tkda azam baru --'
Seriously , 2011 mmg byk benda jadik dkat aku. Antaranya....
.................
#bunyi drum#
..................


tadaaaaaaaaaaaa....


2011 
#Aku tk suka dgn budak class aku 4 Bijak masa mula mula masuk class tu. hmm , nak amik sastera ler konon ;p
#Aku break.  Bayangkan dah 1 tahun 6 bulan ktrng couple and ttba break ! Pehhh , mmg patah seribu hatiku weyh. Hati ni bak dihiris hiris dgn pedang. Aku menangis , kecewa selama 2 bulan walaupun aku mintak break tp aku tak rela :'{ . Cikgu tuition aku , Miss Anne byk kasi nasihat apa semua , kawan kawan , kakak , nahhhh , aku bole hidup tanpa dia ;) but aku still tak bole terima mana mana laki lagi buat masa ni sbb still syg dia. Apakah bodohnya aku ni --' padahal dah dekat setahun kut aku dah tkda pape dgn dia. yeahhh , i am sooooo bengap bahlol , bangang and bongok ! Terima kasih :)
#Aku dah mula suka dgn budak class aku. Apa nama class comel tu ? 4 Bijak ? uhh , pandai.......
#Kite pergi Bandung dgn superduper family kite. hewww , its awesome ! Nak pegi lagi bole ? 
#Kakak aku yg sulung udah bertunang. haihhh , nnti dah kurang sorng ler gossip partner :/
#Merisik utk abang ke Pahang. hmm . sorng lagi nak kawin. Makin kurang ler org dlm rumah ni :/
#byk lagi but malas nak taip. ermm , sorry ye :}

see ? 2011 is full of memories ! 2012 ? Please be better than 2011. can aa ? plishhhh :3

uhhh , jgn sangka aku ni akan bersenang lenang bak anak raja ya kakak kakak. Lagi berapa minit je nak masuk ke alam form 5 nih. seram nyehhhh !
anddd , abg hafiz janji , if aku dpat 5 A keatas utk SPM. BB Torch dlm tangan. Actually dia kasi pilihan. Iphone 4 ? Samsung galaxy ? Ipad ? hmm , tkpe lah , aku mmg mengidam torch pun. But , aku tk sure bole ke tak. hmm.

guysss , wish me luck for SPM :')

WORLD !! HAPPY NEW YEAR.  
BYE 2011, WILL MISS U :*
HELLO 2012, PLEASE GIMME A NEW LIFE. CAN ? GOOD ! ANDDD , KASI SAYA DPAT BB TORCH TU BOLE ? HAAAA ? BOLE ? MEKASIH :*

SPM ! PLEASEEEEEEEEE BE NICE TO ME. UHUKZZZZ

#ehemzz , im not using my phone from tomorrow. papahal call num supermak aku. ehh , Fesbuk masih ada , ye dak ye dak ? ;)



No comments:

Post a Comment