Monday, December 12, 2011


Holaa readers :)

Hari ni kite bangun awal. awal sgt sgt. Pukul 5pagi dah celik bijik mata :/
Actually hidung tersumbat , tu yg bgun awal tu. Idk , skrng ni kerap betul aku kena selsema. Paling susah lah kalau nk tido :/ 

So , hari ni Iseenin , sgt lah bosan. uhukkzzz -.-
klau ada afiq best lah sikit KUT sbb dia suka buat benda mengarut. ni dia tkda , baru je keluar pergi Giza dgn kawan dia. haihh
knw wht , dia abg yg bole simpan rahsia aku sbb kdgkdg pun dia lupa apa sebenarnya rahsia aku. And dia bole faham aku cm aku nak beli beg sekolah baru even beg sekolah lama aku still molek lagi, tapi mak aku tk kasi beli yg baru sbb tahun terakhir aku sekolah en , tp aku mintak tlg dia bwakkan aku pergi beli beg sekolah nnti and dia kata bole. maybe dia faham bdak sebaya aku ni nak semuanya baru en. 
Tapi aku paling tk suka klau keluar shopping dgn dia ! semuanya nak cepat je , tapi klau keluar dgn awekzzz dia tu , smpai ke malam pun tkpa. 
and dia ada satu habit iaitu ___________ tetttttt , tk bole sebut . bhahahaha
uhh , and aku perna tlg picitkan jerawat dia and ttba jerawat tu pecah and termasuk mulut aku. yeakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. bhahahahahaahah

uhh , nak tgk afiq ? 


^
|
|
|

abang yg hmmm , kacak lerr kot ;p tinggi je lebih tapiiiii....

No comments:

Post a Comment