Monday, December 19, 2011


Hello World. 
ulallaaaaaa. me again . hewhew. 
uhhh , seronoknya aku bila ada org baca blog ni. hahahaha , teeeeeettttttttttt , tu dah terlampau mengada dah tu, haha 

So yeahh , semalam kan , kawan segedik aku tu , eika Rosli , dia call aku . dia kata ada something nak ckap. pehhhhh , rasa cm berdebar gila. Pastu dia kata dia nak dtg KD. pehhhhh , seronok habes derr.
Tapi dia kata tk confirm lagi sbb mak dia baru lepas operation. 
knw wht, aku dah plan mcm mcm dah klau dia sure dtg sini.
Sleepover... tgk wayang... lepak... gossip... 
weyh , mmg seronok habes weyh ! excited ! 

Pastu tadi tgk , dia kata dia confirm dtg KD tido rumah aku. 
tapi..... uhh , tk jadi sbb aku kena pergi Pahang ! D': 
sumpah frust doe, haiihhh.

Serba salah pulak sbb dia dah keluar kan shawl dia nak kemas dah utk bwak pergi rumah aku nnti , sekali tk jadi. dia terpaksa simpan balik barang yg dia dah kemas tu. Bkn senang nak jumpa kawan lama yg tinggal jauh pulak tu. ktrng kawan since tadika lagi. masa umur 6 tahun ! family aku kenal family dia.
ehhh , frust gila lah sial :'{  
kena tunggu lepas SPM lah jawabnya klau nak jumpa dia :'(  uhukzzzzz


No comments:

Post a Comment