Thursday, October 13, 2011


Holaaaa readersssss ♥

so , how ur exam. pehhh , satu malaysia exam weyh! *aku tk tau pun ;p
Bm smlm.... err , senang weyh , ckup sedang tp aku tak tau asal otak aku bole stuck. Aku tk bole nak pk lnsung. haihh. Telan air liur jelah aku ..
pandang Farah. omakkkk aiiii , berderet deret perenggan nya . aku? grrrr -,-
Aku buat rumusan pun tk dpat isi nya. aku doa byk byk weyhhh. Tp exam bulan 8 tu sumpah aku pelik , aku main tibai je rmusan tu haa , sekali aku pling tinggi markah , 28 or 29 nth aku tk ingat. nahhhhhh , markah bm aku masa exam bulan 8 , 79% weyhhh . bhhahahaha
bangga tk bangga jgak ahh en tp klau bole aku try nak dpat lagi tinggi ahh ;p 
tp exam kali ni , err , aku tk brani nak ckap sbb otak aku tome tu mmg tk bergerak doee. Berdoa je byk byk :)

bi tadi apa cerita ? jgn tanya aku , aku tk suka ;p muehehe
masa jawab paper 2 , muka msing msing cool je. Jwapan depan mata lah katakan ;p
nahhhhh , bila dpat paper 1 , masing masing blur. dpat kertas suma termenung pk masa depan agaknya ;p
serious doee , aku pun cm nak ngis bila dpat paper 1. sobb sobbb ;'(
nak tau tak section b aku buat yg mana ? hikihk  saya pilih yg pasal happy tu . Apa tajuk dia ntah dah lupa ;p
andddd , nak tau kite story pasal apa tk? hikihk. pasal Mekkah , ya Allah , benda dah lama gila enn , bhahaha.
tp betul apaaaa , tu hari pling best ahhh :')

ohh yeahh smlm , penat weyh penatttttttt !!
kau dgr sini ea...
1 p.m  ; balik sekolah
4 p.m - 6.30 p.m. ; tuition sejarah
8 p.m - 10 p.m  ; tuition bi

tkpa weyh , exam punya pasal en. tak menyesal pun pergi tuition sbb best gilaaaa. err , actually cm biasa je ;p
anddddddddd , nnti kan , nnti kan , bi teacher Min ajar kite balik . hikhik
kalau teacher Min ajar , sumpah best doe , class tu mmg harapan lah nak sunyi sbb mmg akan dgr suara dia je. Teacher Minnnn , please jgn tuka tuka dah :')


No comments:

Post a Comment