Friday, September 9, 2011

Ruski sikit ahh

Sweet Friday my gorgeous ;)


yeahh , ni abg hafiz si setan saya . hikhik
idk lah , aku mcm seram sikit dgn dia sbb dia garang mcm singa betina but sometimes dia mcm setan sikit , muehehe

dia ada lah sikit kongkong aku mcm nak tarik phne aku suma tu , and yeahh , dia ketua yg suka buli aku :/

smlm , saja tgk gmbar gmbr dlm phne aku , ttba ada muka si kongkang ni haa buat muka 




aku dah ckp dah , dia ni abg setan , bhahahaha
aku tk perasan zaman bila dia snap benda gila ni , aku gelak non-stop bila tgk benda ni.
hahahaha

hari tu en , masa raya , ktorng mkn meggi jenama Ruski , serious aku tk perna dgr pun jenama tu , but mak kata sedap , so aku amik and abah pun byar , sekali mkn , pehh , nak termuntah doee . SUMPAH !
ceh ceh , aku ketua dapur lah masa tu sbb aku mmg hantu meggie . tamak haloba punya pasal, tknk share kononnya , nahhh masaklah sebungkus sorang . bila mkan suma pandang sama lain , aku pndang abh hafiz , abg hafiz pndang abg afiq , abg afiq pndng aku . bhahahaha
then pkcik aku pun ada dkat dapur , ktrng ajak dia join mkn sekali , cehh , dgn riak takbur dan berlagak , dia kata dia dah jemu mkn benda yg rebus rebus ni *dia mmg ckp besoo , puiii
abg afiz pndng aku then buat muka meluat . dia mcm ajuk ajuk ckp pkcik aku .bhahaha

Dia suruh aku habeskan meggie dia , gilaaa kau , tknk ahh , aku punya pun berejam nak habes kan , ni kan pulak nak habes kan org punya , haihhh
dia kata "ika , habeskan abg punya , abg jemu lah mkn benda yg rebus ni" *actually dia perli ;p
bhahahaha
sepanjang aku nak habeskan meggie aku tu , aku gelak mcm babi je sbb dia tak habes habes perli pkcik aku , tk tau lah pkcik aku tu dgr or pura pura tak dgr. Masa dia perli sumpah aku rasa nak terkencing dkat meja tu jgak . aku gelak mcm nak ngis pun ada jgak , abg afiq gelak smpai dia tercekik meggie , pastu dia gelak lagi tersedak air pulak. last last dia buang terus meggie tu . perut aku mmg dah tk bole terima meggie Ruski sakai tu. abg Hafiq sungguh sungguh habeskan jgak meggie tu . semangat lebihh ;p
bhahahaha

abg hafiz, please lah weyh , jgn buat kerja bangang dah , aku tk bole berhenti gelak doe. bhahaha


No comments:

Post a Comment