Monday, August 15, 2011

si gedik shopping ;)


Hye again :)
yeahh , punya lama tk update blog , sekali update , nahh , aku tk sanggup nak berhenti update sbb rindu walaupun posting aku mcm haram jadah sikit , tkda motif dan sebagainya ..heee

yuhuuu , yeahh , hari tu pergi dataran sunway dgn Feth and Enna naik LAGI BEST OUHH OUHH . hikhik
masing masing keluarkan duit , ajak Feth teman beli baju , heyy , i pun nk shopping jgak tau , hee

gerak Giza tgk baju , heyy , rambang mata makk nokk tgk baju comel dkat situ.
then , nmpk pulak lah satu baju comel sgt sgt , alahh biasalahh , POLKA , hihi
sumpah rmbang mata weyh masuk situ, ada colour biru , pink , mcm mcm lagi lah.
mula mcm nak amik warna biru but tgk lah gmbar posting yg bwah ni , kan dah polka biru dah , tknk ahh sama.
so , amik lah warna itam comel gedik tu , and Enna pun amik baju sama gila babeng mcm aku punya tp beza colour , dia punya warna pink comel gedik .
then tgk accessory , lagi bertambah juling tgk barang dkat situ , no no no , tk baik tamak , amalan syaitan :)
so , i just amik rantai yg mcm gambar atas tu , comel kan ? yeahh i know ;p muehehehe
Enna amik sama jgak mcm aku cuma dia amik colour pink . 
ohmayy  , suma benda sama dgn Enna . hikhik
Enna ? bila nak kluar sama , pakai baju sama , rantai sama ? bhaha

habes shopping , gerak seksyen 5 nak beli barang nak hias class sempena merdeka , 
dorang je semangat nak hias class , aku tk sgt sbb aku tk reti nak design , bab mengumpat aku reti lah . hihihi
nak tgk gambar budak 4 Bijak hias class yg comel comel , bkk fesbuk Eela  sbb tu gmbar dia , and dia punya camera , so , di sini saya tiada hak utk masukkan gmbar itu , itu hak orang okay , kite tak bole amik . muehehe




No comments:

Post a Comment