Thursday, August 25, 2011


Selamat hari khamis semuanya :)

hye yoo , sorry agak lama tk update , ecehh , ayat mcm kimeksss je , pdhl baru kelmarin update nya. hihi
biasalah , zulaikha kan suka menggedik mcm org bajet hot sikit , bhahaha

*perhatikan muka comel sweet atas ni btul btul !!

dah dah , cukup!

kite cerita dari awal yea :)
semalam lepak sembang dgn Azwa , Mai , Farah jap dlm class , ada lah mengumpat sikit sikit , pehh , tk guna puasa kalau mengumpat en , bhahaha

okay back to our story , actually baru je kenal dgn Azwa sbb thun ni baru sama class.
then dia kata masa mula mula dia masuk 4 Bijak , dia nk kwan dgn aku but dia tkut sbb ;


#muka aku garang
*aku tk perasan muka aku garang, muka ayu ada lah ;p

#sombong
*aku tk perasan yg aku ni sombong, aku rasa aku just pendiam :D

#tknk senyum lnsung
*aku rasa aku slalu tersengih mcm kerang busuk

#kening selalu terangkat
*kening terangkat ala ala Ziana Zain tu aku mmg suka buat kalau aku bosan and tak suka

#jalan tegak je and bahu mcm terangkat
*jalan tegak? aku rasa aku jalan bongkok and bahu kalau bole nak jatuh ke lantai lah

#gangster
*gangster ?!!  sumpah tak doe , suara pun mcm nak tk nk je keluar gangster kejadah doe , bhahaha

hyee , aku mmg bkn yg mcm Azwa ingat suma tu. Aku perempuan baik tau. hikhik
okay , maybe sapa yg tak kenal aku , or selalu jln berselisih dgn aku tu akan ingat aku perangai mcm tu.
tapi try kawan dgn aku , nilai sendiri, buat eksperimen pasal perangai aku ,sure tak sama dgn suma yg Azwa ingat tu.

nvm Azwa , aku sikit pun tk terasa dgn kau sbb masa tu aku tak kenal kau and kau tak kenal aku lagi.
biasalah kalau mcm tu , kalau kite tak kenal org, mcm mcm kite rasa pasal perangai dia , senang je nk nilai dia. lumrah dunia , biasalahh :)

paling tak tahan dia kata aku gangsterrrr!! bhahahahahaha


No comments:

Post a Comment