Tuesday, June 28, 2011

Hey soul sister ♥


hye blogger :)
korang ada kakak ?
weeee , alhamdulillah , aku ada 2 org kakak yg kdgn kdgn berlagak diva gituuuu*tangan didada mata ke atas ;p

even kitorng kerap gila bergaduh , tp selang 5 minit dah okay dah , maklumlah , air yg dicincang tak kan putus *ewahhh ;p

heee , nak aku tunjuk kakak aku yg sekepala dgn aku ;D

nahhh , ni kakak yg ... haihhh tak sanggup nak cakap , tahap gila dia dah tak bole diselamatkan lagi dah , dah kritikal gila . hikhik
ni ahh minah yg paling rapat dgn aku . actually mak tak bagi kitorng gurau sgt sbb ktrng gurau over gila . hihi
yeahh , sometimes kitorng gurau sampai kaki dia naik dkat badan and kepala aku , hihi
kdng kdgn dia cubit aku sampai tinggalkan lebam , lebih kurang mcm kena dera sikit . hikhik
and paling tak tahan minah ni suka dduk atas badan aku , haihhhh
tp aku tak melawan and aku lagi gelak adlah , hihi
tp mak yg menjerit bila tgk aku kena dera mcm tu, aku buat lek jeee , heee

minah atas ni jgak lah yg kdng kdng buat aku rasa aku tk nk ada kakak , sbb selalu sakitkan hati aku . 
selalu kutuk aku , selalu trik rambut aku , buli aku , haaa , suma benda tu mmg hobi minah atas ni ahh .


ni minah lagi seko..
*hadoiii shawl sama pulokkk ;D

ini kakak ? haiyoooo , manyak menyakitkan hati wooo.
tapi dia selalu blanja aku ahh , and kdgn kdgn kedekut skit . hikhik
ini lagi seko minah suka mencubit tp dia tak se'brutal' minah lagi sorang yg atas tu , ni lembut sikit and kalau kitrng ckp waa luuu , dia pun ckap jgak tp mcm kelakaa gila sbb muka lembut sekali cakap waa luu waa luu.
haha


yeahhh , tu minah minah sayaaa ;) 
bergurau bagai nak rakk , gaduh sampai keluar 'aku kau' , babi suma ada .
and kdng kdng kalau gaduh . ayat ni jgak keluar ..
"kamu bkn anak mak , mak jumpa kamu dkat tong smpah" 
haha
gaduh pun 5 minit je then baik balik ;p
and bila aku tgh sembahyang , minah dua ekor ni ada dlm bilik and selalu buat krja bodoh nak bagi aku tergelak and batal sembahyang . haihhh , saboo jelahh ;D

dear sisterssss , sebangang mana pun korang , ika still syg korng 


No comments:

Post a Comment