Saturday, June 25, 2011

tak sedar diri , hamekkk


*gambar untuk tontonan umum
tiada kena mengena dgn yg hidup atau pun yg mati ;p

hye again penyebok . heee ;D
nak dengar cerita dari i tak *ewahhhh , ber i i pulokkk ;p

actually ada seko budak ni aku tak suka sejak masuk form4 lagi .
yeahh , berdosa kan ada sikap tak suka dkat seseorang .
tp nak buat mcm mana , korang pun sure tak selesa dgn perangai dia kalau korang jumpa and rapat dgn dia.
bila dia dtg lepak dgn kitorng , kitorng buat biasa je sbb tkkan nak tunjuk kan , nnti dia kata kitorng geng kejam lah pulak , tk moo tak moo ;p

aku rasa dulu tak teruk sgt kot perangai dia tp sekarang makin menjadi jadi pulak . haihhh , ingat dah matured sgt ahh tu , puuiiiii , menyampah aku .

semalam hari amik report card dia kutuk kawan baik aku punya mak dkt orang , sialnya kau cik adik oii .
aku nak tanya kau ni , kau tu perfect sgt ke ? habes cantik ke muka kau ? habes licin ahh muka kau tu ?

sepandai mana org tu , secantik mana org tu , semewah mana org tu , ingat ahh , dorang mesti ada kekurangan walaupun sikit .

org yg kau kutuk tu lah yg pernah tlg kau tp apa balasan kau dkt org tu ?
kutukan ? ohh , hebat gila kau en :)
pergi mampus ahh dgn kau doe . 


2 comments: