Sunday, May 22, 2011

dgr kata mak ye adik adik


oh hye blogger ;D
yeahh . saya bole dgr apa yg korang ckp pasal gambar si kongkang si atas . 
satu benda keluar dari hati korang , iaitu buruk . kan ?
hihi , yeahh saya taw , and sbb tu saya kata si kongkang ;p
hihi

oh , jum ramai ramai kira dn jari , sudah brapa hari pengusaha blog http://bananabusuk.blogspot.com ini tdk mengupdate ? hihi . agak lama . ohh maybe baru 2 3 hari cuma bajet mcm dah berkurun lama tak update blog si bucuk bucuk ny . hihi

okay , skrang mood tgh brubah brubah , ohh , bkn disebabkan tdk menggunakan llibresse ye adik adik ..
ianya disebabkan kerana sudah naik menyampah dgn bintik hitam yg hudusssss itu , apa itu ? ohh , of course lah jerawat . yess , suma perempuan di seluruh muka bumi ini amat bencikan jerawat yg hudussss itu . 
ianya ibarat musuh ketat bagi kaum hawa yg lemah ini * ecehh ayat , sedikit sastera , hihi

actually mak lansung tak bagi saya pakai pencuci muka jadah haram suma tu cz dy kata ..
" jgn nak gedik mengada nak pakai pencuci muka ke hapeeeee ke , kulit awak tu muda lagi , tak sesuai nak pakai itu ini , kang elok elok muka takda jerawat , mulalah tumbuh segala jerawat "
yeahh , demikian lah kata kata mak kepada saya . :D

nak dijadikan cerita lah kan , saya ny mmg suka bebeno le nak mencuba pencuci muka .
buat eksperimen kt muka sendiri lah katakan ..
masuk je toilet masa nak mandi , haishh , try lah sikit sikit pencuci muka kakak sbb kdng kdng tgk dorang guna pencuci muka tu mcm best jeeee . hihi
adalah satu hari tu kakak beli pencuci muka baru then yg dy pakai sblm ny tu dy bagilah saya . 
haishh , saya pun apa lagi , amikk je lah . hihi .

then bila dah cuba ..
haaaa kauuuuu !!!
kau tgk lah sendiri apa dah jadi dgn muka zulaikha .
pipi belah kiri byk bintik bintik hitam hudussss tu ha .
ohhh , nasib baik bertudung , klu tak , tanggung malu lah kau zulaikha oiiiii . 

lepas ny , taknak pakai pencuci muka dah selagi mak kata kulit dah sesuai .
and i swear taknak buat eksperimen dkt muka sendiri dah . 

AND , klu taknak jadi macam kakak yg suka bereksperimen ny , dgar lah ckp mak ye adik adik :D





No comments:

Post a Comment