Monday, May 16, 2011

Alhamdulillah :)

hye blogger ;D 
so , how exam ? 
hihi , bagi saya ianya senang utk dikatakan susah , dan susah untuk dikatakan senang . 
yeahh , its meeeeee , suma benda susah ;p

pergi kepada story utk hari ini .
actually saya rasa mcm tringin nak baby lah ;p
yess , saya serious okay .
tgk kawan kawan dpt adik baru .
alololooooo , comel  nya .....
tgk sedara dpt baby baru .
alololoooooo , comel nya ...

ohhhh , nak jgak merasa dpt adik :/

nvm lah , skrng dah jadi anak bongsu pun dah kira bersyukuuuurrrrrrr sgt sgt :D
yeahhhh , saya diberi tumpuan dlm family ;)  kau jealous ? hihi
oh , especially abah ;D  .. hohohoho , i love you abah tersyg yg kacak ;p
hihi , ohh , jgn ingat aku anak derhaka tak ingat mak aku kay , ohh , i love you mak tercantik ;D
hihi


okay , sekarang .. jum dgr cerita my abah yg comel ;D
ohh , abah mmg gilaaaaaaaa best ;)
tp  jgn nak syok sgt dgn prangai abah yg cool gila tu .
if saya ada buat salah , dy takkan tego ..
bkn bermakna dy malas nak amik taw . tp ..
dy akan kumpul semua kesalahan yg saya buat , then bila satu tahap tu dy akan meletop . 
ameeeekkkk kauuuuu !!!!!
suma kesalahan saya dy akan cakap satu persatu .
hihi , hebat kan .
woooooo ;D


emak ? ohhhh , dah jadi tradisi turun temurun lah weyh yg mak kuat membebel . hihi
even membebel kuat mana sekalipun , dy tetap mak saya .
dan dy satu satu nya mak yg saya ada ;D
tiap tiap pagi akan kjut saya bangun and cara dy kejut mcm ada speaker .
hihi . yeahhhh , thats my makkkkkk ;D


and , ohhh , saya rasa saya tak perlukan adik sbb saya nak jadi adik sampai bila bila , and if ada adik , ohhhhh , for sure tak dpt perhatian drpd mak and abah . * gedik je ;p hihi


No comments:

Post a Comment