Friday, April 22, 2011

study ? errrr


mmg terbaik lah kan klu malam nnt kt tuisyen ada exam tp saya lansung tak prepair apa pun .
menelaah buku lansung tidak ;)
haisyaa , exam week paling merimaskan and membosankan and menakutkan and memalaskan :/

schedule :

22 April ( Jumaat )  : Bahasa Inggeris
25 April ( Isnin ) : Mathematics
26 April ( selasa ) : Bahasa Malaysia
27 April ( Rabu ) : Sejarah & Science
29 April ( Jumaat ) : Bahasa Inggeris [ PAPER 2]

err , amatlah memalaskan :/  bila nk freedom drpd exam ny ha.. haish

and errr , homework tuisyen minggu lepas punya pun tak siap lagi , teacher kata , klu tak siap minggu ny , chicken dance lah , apa lagi ;)
haishh , for sure aku tak nk ok , gila kah apa aku nk menari , haha , ok ok , aku try utk siapkan sblm pergi petang menjelma ok ;)

andddd ...
hari ny tergerak hati nk berbaju kurung pergi tuisyen ;p 
hormat hari jumaat lah weii , kau apa taw . 
yeahhh , sekali pun tak pernah pergi tuisyen pakai baju kurung , tp bila tgk ramai yg berbaju kurung , so , nk try lah , baru lah ayu kan kan ;)
yeahh , saya mmg lah ayu , jgn nk jeles sgt lah kan ;) * geli je puji diri sendiri , hahaha




No comments:

Post a Comment