Sunday, April 17, 2011

saya bukan mcm "perigi cari timba" ;)


couple ? yeahhh , saya bkn nya terdesak memerlukan seorang bf , and saya takkan mencari bf , mcm
" ohhhhh , saya memerlukan bf , pleaseeeeeeeeeee , couple dgn sayaaaa "
errrr , gila kah apa aku ckp mcm tu ;p
saya bkn terdesak lah doeeeeee

yeahhhhh ,  agak fobia , hahaha .
mcm tadi saya ckp , saya tak nk lah jadi mcm perigi cari timba , malu lah kan klu perempuan yg mintak couple , yeahhh ,mmg lah kite pun kena mencari and tak bole terlalu mengharap kan sgt lelaki yg cari kite , tp buat masa skrng ny , tak perlu lah kan nk mencari sbb bkn nya nk kawin , klu nk kawin , yeahh , itu mmg kena berusaha nk cari ;p skrng still study and next year spm doeee ,  lagi pun pintu hati saya tak terbuka utk sapa sapa pun lagi *errr , gelinya ayat ;p

secara jujur , ada orang mintak couple dgn saya dah , tp errrrr , takut :)
haha , gila kan , sorry lah , saya still fobia and sorry , saya tak bole nk terima awak buat masa ny ok :)
insyaAllah , klu saya rasa mcm dah ok nk and ok lah , maybe....... ;p

*seriously , gila gampang sial ayat aku hari ny , hahaha


No comments:

Post a Comment